helt klart. utan tvekan.

aah, vad konstigt det känns med en ny blogg. fast det känns bra. lite nytt. det kan jag behöva. och att slippa ha lösenord. vilken känsla.
Jag kan ju börja med att berätta att Gustav var på bvc igår. han har vuxit tokigt mycket.
han var 50cm lång när hn föddes, och nu, nästan tre månader senare så är han 59.8 cm lång.
och han vägde 3000 g när han föddes och nu, 5760g.
Känns så bra. som att jag matar honom med grädde.
det är min stora kärlek det. min son. han betyder absolut mest för mig.
det är den finaste jag vet. helt klart. utan tvekan.
Idag blev det inte alls någon städning. jag stack till stan istället. köpte någon skit till datorn, både till min och sebbans. pengarna bara rinner iväg.. det är inte så jätte kul. faktiskt.
sen kom jag hem, och då bakade jag pizza. snactka om att jag var grym på det! ha, det hade jag aldrig kunnat tro.
Pappa skulle ha älskat den..
Jag älskar pappa. jag saknar han som en tok.. hela dagarna. hela tiden.  så fort jag hinner tänka, så tänker jag på pappa.. Önskar så att du var här.
ett hjärta är alltid ett hjärta..
Värme och kärle till er.
Ta hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0