Nu när det är lite försent..

såhär på morgonkvisten har  jag insett så mycket.. medans jag stod och väntade på att tvättstugan skulle öppna så passade jag på att tänka.
Och det jag kom fram till är hur falsa männsikor är.
jag menar bara, om jag ville ha falska männsikor i mitt liv, skulle jag kunna välja vilken jubelidiot som helst.
men jag trodde att du var någon som hade båda fötterna på jorden. men vad fel jag måste haft..
jag hatar när männskor snackar skit. och det gde tydligen du också.. men medans du sa det, så snackade du tydligen skit..? Säg ingenting till mig, jag ser allt ändå!
Känner mig dum, blåst..
Vilken start på dagen.
Idag tänker jag minsann städa. och tvätta.
Det får mig att tänka lite. och idag kan jag behöva det. minsann.
Om man tycker om någon, så som jag tycker om dig. då tycker man inte om 2000 andra.
det kommer jag på nu, när det är lite försent!
Kom ihåg, det finns bara en av dig, och det är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0