ny blogg, bättre humör.

Ja, jag tror det är dags.. att hitta ett nytt ställe för att blogga, så jag slipper skydda den. så himla less på att ha  skyddad. och jag glömmer alltid lösenordet, och att skicka det till er som har frågat. så nu kommer jag lägga ner den på bloggpltsen, för att fortsätta här.
Önska mig lycka till. det kan antagligen behövas.
det är dock en gammal blogg. löste lite i den, och såg hur mycket jag umgåtts medpappa.
Han lagade mat, och jag tyckte det var gott.. haha , söta pappa. ja, han kunde laga mat han minsann.
och aldrig samma sak.. jag saknar det. jag saknar pappa. det kan man väl kanske säga..
En ny blogg, kan man säga att jag nu ska ha ett bättre liv? Jag ska försöka vara gladare. och se det ljusa i livet.
jag ska försöka skriva ofta, så ofta jag kan. jag har letat lite nu efter vart jag ska ha min blogg. så varför inte här. det var här jag hade min första blogg. Undra om mina läsare följer med mig hit. till http://blogg.se
Man kan ju bara hoppas..
Nu, till livet. jag ska klä grabben. och sen ska han få sova ute en stund. några timmar. antaglige tills jag behöver hans sällskap. det gör jag nästan hela tiden.
Kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0