Och den Dig vill vi ha kvar.

Vilken dag jag har framför mig. Leon och Melwin hit idag, om ungefär två timmar.
Som jag längtar! Som jag ska gosa!
Bäst att he kameran på laddning, så jag kan ta lite kort på dom små!
Jag pratade med Leon i telefon också. rätt tidigt idag.
jag sa hallå flera gånger innan jag forstod att det var leon.
och då hörde jag IIA. ja, det är ida. -IIA.
haha. söt pruppen.
sen sa han pappa två hundra gånger, sen började han trycka på knapparna. men det var ett viktigt samtal vi hade. jag och Leon.
Nu ska jag klä grabben, så han får gå ut och sova någon timme. sen ska jag försöka göra mig lite klar jag med.
Dock ska jag bara vara hemma hela dagen. fortsätta städa och tvätta kanske. men det blir ju så myket roligare om man är lite tillpiffad. det tycker jag iaf.
Sköt om er. OK?
Det finns bara en av dig. och den Dig vill vi ha kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0