Från lillskit till stor kille.

prisen sover ute. Batteriet på barnvakten är snart slut, så det piper som fan här.
iriterande? ja, rättså.
Idag skulle jag vilja ha ett riktigt oväder ute.. Skulle vilja ha en mysdag och bara sitta framför tvn och kolla på en film.
Det humöret har jag idag. Men allt kan väl inte alltid vara på topp? Eller?
Vad jag gör mer idag ? Inget alls. Tänker, bakar.. saknar fina vänner. Pappa. vanliga.
Idag tror jag att jag bjuder på bild. Blir på bättre humör då.
Och min bebis snackar som tusan nu. Han pratar och pratar. Jag är heelt slut på kvällskvisten.
FRÅN LILLSKIT TILL STOR KILLE. på sex månader.
Mammas älskling får avsluta det här inlägget idag.
Och jag tror att jag är på väg tillbaka till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0