Kärlek, ljus och fred.

Nu är det andra promenaden Gustav får följa med Sebban på. Snacka om att han har tur!
Jag har dock lite mindre tur. Sebban tar tillbaka sin tv, som är tyyp 42", och jag får en liten, som är typ som min data skärm. Vad jag tycker om det? Nja, inget vidare kanske.. Men, han må ju få göra vad han vill. Den saken är ju säker. 
Konstigt nog så tycker jag om den lilla också. det är bättre bild på den. Mindre, men bättre. mycket bättre. 
Plus, att jag fattade inte hur man ställde in kanalerna på den stora, det kan jag ju redan på den lilla. Som jag en gång fick av min fader. Fina pappa. köpte en så liiiten tv till mig. men det är ju helt klart bättre än ingen tv alls. 
Helt klart.
-
Nu ska jag lägga mig och kolla på min lilla tv. och önska att jag hade en liite större. :) Hah, jag klagar, i know.
Ni skulle bara veta vad den här stackaren som jag smsar med får höra mycket klag. stackars stackars då.
-
Ha en toppen fortsättning på kvällen.
Kärlek, ljus och fred till er. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0