Nils-otto och jag.

grabben är fortfarande grinig. Undrar om det är bissar på G? Tredje dagen nu, fast innan har det bara varit på kvällen, men nu hela dagen idag med.
Jaja, bära bära.
Christer m. fam. kommer om ett litet tag. DOM ska bjuda på fika, för att JAG har fyllt åt. åh, fina fina.
grabben är fortfarande grinig. Undrar om det är bissar på G? Tredje dagen nu, fast innan har det bara varit på kvällen, men nu hela dagen idag med.
Jaja, bära bära. rygg ont ikväll antar jag, men vet ni? Jag har ny säng nu, så det gör ingeeet. 
Hoppas jag kommer sova gott i den. <3.
-
Christer m. fam. kommer om ett litet tag. DOM ska bjuda på fika, för att JAG har fyllt åt. åh, fina fina.
Så om Gurra är glad, så har han lekkompis idag.
-Han fick ett nytt smeknamn också, av den mystiska mannen som varit här, Gustav kallas alltså numer för Nils-Otto.
Tycker det är lite sött ändå. Värst var väl när jag själv kallade han för Nils-Otto. Haha, men det är fint. 
Och det får mig att tänka på 'dig'.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0