Underbara torsdag/fredag.

Okej, jag har haft ett underbart dygn. med sällskap. Har varit super trevligt och jga har skrattat som aldrig förr.
Precis vad jag behövde. 
Men det blev bra precis ett dygn bara. följde med på fotboll ikväll, och sen var det tack och hej, typ. Känns mindra bra. Men jag viste ju själv hur det låg till. Så jag kan inte klaga. Inte alls. Inte det minsta.
Jag är super glad. Lite ledsen. Men mer glad, måste jag säga.
- Gustav har varit super glad, och haft jätte kul. syntes så väl på honom. Undra om han blir brydd nu när han snart ska vakna, och vi är själva igen? Jag hoppas han inte blir ledsen. Han har mått som en prins. Lekt och haft någon som bråkar lite med han.
-
Allt jag ville säga var, att jag har haft supermysigt. Och skulle göra om det, igen och igen och igen. 
Även fast jag vet att det kommer komma som ett slag i magen imorgon. Men det får jag ta. Det fixar jag.

Kommentarer
Postat av: Ala puto

Du fixar allt :)

2011-06-17 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0