VARFÖR SKA DET GÅ SÅ DÅLIGT FÖR MIG?!

såg ni att jag har lagt upp en ny gej i bloggen ? Försvunna barn. hjälp oss hitta dom.
Om du har en blogg. tryck och sprid detta vidare.
-
Och med oss? ja, med oss är det bra. Vi är hemma. Vagnen har gått sönder. så det är broms på hela tiden.
Så vi kan inte vara ute och gå. Inte göra någonting alls. Vad gör jag nu? Hjälp mig, tack.
Grabben mår bra. växer så det knakar. Och idag har han fått vanlig saft. FÖRSTA GÅNGEN. sen somnade han.
Mammas prins. Undra hur det ska gå för honom att sova inne hela tiden nu då. när vi inte har någon vagn..
ÅÅÅH, VARFÖR SKA DET GÅ SÅ DÅLIGT FÖR MIG HELA TIDEN?! JAG BEHÖVER LITE JÄVLA FLYT NU!

Kommentarer
Postat av: sofie

men varför lånar du inte en vagn av oss då ida??? vi har ju två och liam sover inte längre på dagarna

2011-06-11 @ 14:08:43
Postat av: Anonym

men varför lånar du inte en vagn av oss då ida??? vi har ju två och liam sover inte längre på dagarna

2011-06-11 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0