älska, sakna..

Natten var bra, trots att jag hade tankarna på allt annat än sova..
Jag kan inte fattta att jag sover så dåligt nu. Jag drömmer om pappa hela tiden.
Att han kommer tillbaka. att jag pratar med han i telfonen.. det är skit jobbigt. Inatt sa han i telefonen " äntligen får jag prata med dig Ida. det är så längesen." ja, pappa. det var längesen. och aldrig mer..
jag kan knappt sova. jag ser örjävlig ut, och gör allt för att sminka mig så jag inte ser så trött ut.
Men jag känner mig trött i hela kroppen.
tack och lov att jag har Gustav. vad skulle jag annars ta mig till?
Mitt hjärta. mitt allt.. skulle aldrig fortsätta utan honom. inte en chans.
Jag saknar pappa. jag älskar pappa. och kommer aldrig någonsin sluta sakna honom.
Men nu konsentrerar jag mig på min son. min. min bebis. Gustav.
Han har hela mitt hjärta. och jag har så mycket kärlek till honom, så han kommer aldrig känna sig oälskad.
Sköt om er. Vi lever idag. du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0