Babymassage

Idag var det morgon vid fyra. det har varit det dom sista dagarna. Jag tycker inte att det är så jätte kul.. Men det tycker tydligen grabben.
Jag kan bara tänka mig hur glad han kommer att vara idag, då vi ska på babymassage vid tio. till klockan tolv.
Det kommer nog inte vara så suveränt, så han brukar sova mellan tio och två annars. Men icke.
Nu ska jag hålla han vakne hela dagen så jag får sova inatt. Jag kan behöva sova inatt. Annars blir jag snart tokig.
Utan smink ser jag ut som ungefär "hej, kom och hjälp mig"!.
Men annars går allt bra. Skulle jag säga iaf.
Våra dagar går på som vanligt, och vi mår bra!
Satt och tänkte på igår kväll att om en månad, mindre än en månad får grabben dricka saft. Ha, som jag har längtat och kollat på dom där safterna. Hoppas han tycker dom är goda. Det gör jag.
Och så får han börja äta lite pure. Mumsigt!
Jag kan inte fatta att han är tre månader. Mer.
Det är helt galet. Helt galet.
Tiden går så fort ju. nästan lite för fort.
Ja, det var vad jag skulle berätta.
Mamma är sjuk också. så jag gick på affären och köpte tranbärs dryck åt henne.
Smakade skit tyckte jag. Men är hon sjuk så är hon ju.
Och idag fyller mr. Emile Träskvik år.
Hoppas han får en bra dag.
Sköt om er. du är underbar när du är du.
Skratta, skratta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0