Det är det här som är kärlek.

Idag kan jag bjuda på lite bilder.
Denna är tagen nu medans jag ladda upp bilder på min lillkille.
Älsklings grabben är glad på morgonkvisten. 
Gustav kollar på lite tv med mamma och momma.
Världens absolut finaste Gustav.
Mys med morbror Krutta.
Mys med morbror Dedde.
Kommer antagligen komma in bilder eftersom nu. jag har insett hur kul det är att ta kort på min lilla. och det är viktigt för mig att få med hela familjen.
jag ska försöka få med min minsta lillebror och Gustav också. men det är inte det lättaste. och sen vill jag ha ett kort på alla ungar. och då menar jag alla.
Alvin, Wilmer, Leon, Tristan och Melwin. det blir mitt nästa uppdrag. det kan bli svårt, då vi aldrig är samlade. men någån gång måste vi ju. Kanske till sommaren.
Det är det här som är kärlek, gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0