det är mitt beroende.

Okej mina kära. jag vill tatuera mig. som jag har väntat. vill inte vänta en sekund till. gick med en bebis i magen i nio månader, och hela den tiden har jag väntat. men nu har jag ingen bebis i magen. så nu är det fritt fram.
och jag kan säga såhär, när man har gjort en, måste man ha fler. det är ett beroende. smärtan, bläcket.
Mmm. jag älskar det. jag måste ha. och nu vet jag två som jag vill ha, och en av dom vill jag ha på foten tror jag. några av kärlekens härliga ord.
så varför inte ?
Tror jag får ringa ett samtal och ta och få lite bläck på kroppen.
pappa skulle ha fixat det , lätt. nu får jag fixa det själv. men det är väl lika bra ? dags att jag också växer upp.
ringer mina egna samtal.
Önska mig lycka till. <3

Ha en bra kväll, mina kära älskade. Ni är underbara. och det finns bara e n av just dig. och det är just d i g som jag tycker om så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0