Det gör så ont!

Det är snart ett år sedan min pappa gick bort. snart ett år. Jag kan inte fatta det. Det gör så fruktansvärt ont. det gör så ont i mig att veta att han inte kommer tillbaka. jag har börjat förstå att han inte kommer tillbaka mer.
Det ha jag aldrig riktigt fatta innan. det har känns som att vi bara inte pratat på väldigt länge. men jag fattar nu, jag kommer aldrig att träffa honom igen. aldrig. Det är det som gör ont.
att veta att jag aldrig mer får se min pappa le. jag får aldrig mer höra honom skratta. han kommer aldrig ringa mig igen. aldrig. han kommer aldrig mer säga att han älskar mig. Det gör ont.
han kommer aldrig mer att krama om mig. han kommer aldrig mer att väcka mig klocka sex på morgonen för att han vill ha sällskap nä han ska dricka kaffe på shell. Aldrig igen.
Det har ingen betydelse hur många hav jag skulle kunna gråta, hur många gånger jag skulle be till Gud, han kommer aldrig mer att komma tillbaka. Aldrig.
Jag älskar min pappa. och jag tänker på honom, hela tiden.
Och jag kan inte bara släppa taget, inse att han inte finns. jag kan inte fatta att han är död. att han är borta, och aldrig mer kommer hit. han kommer aldrig tillbaka. jag fattar det inte. jag börjar förstå. men varje gång, skakar jag bara på huvudet. känner mig dum. Det är ju min pappa. han sa ju att han aldrig skulle lämna mig ? Men det gjorde ha ändå. han höll inte vad han hade lovat. och det gör mig ledsen.
Jag kan inte släppa taget om min pappa. snart ett år. och jag gråter lika mycket nu, som när han gick bort.
Ingenting kan göra det bra igen. för ingenting kan få min pappa tillbaka.
vad jag än gör eller säger, jag får inte tillbaka honom. Aldrig. och det skulle kunna få mitt hjärta att sluta slå. för det gö så ont!
Och jag önskar ingen den smärtan som jag känner.
Lätta tyngden från dit hjärta, Du måste visa hur du mår.
Lämna sorgerna som va, Allt du inom dig bar.
Tillbaka till i går
När du faller ner i mörkret, Och det är tystnaden som rår.
Då är det svårt att säga nej, Till allt som drar i dig.
Tillbaka till i går
När alla tårar tagit slut, Och du stormen ridit ut.
Det sägs att tiden läker sår, Men minnena dom når
Tillbaka till i går
Du måste öppna dina ögon, Nu är det tid att du förstår
Ibland kan då tid bli till nu, Den som ändrar det e du.
Tillbaka till i går
När alla tårar tagit slut, Och du stormen ridit ut.
Det sägs att tiden läker sår, Men minnena dom når
Tillbaka till i går
Du kommer att veta vad du har, Va e borta vad finns kvar?
Det sägs att tiden läker sår, Men minnena dom når
Tillbaka till i går.
Ett ögonblick, va allt Jag fick, När livet borde vart enkelt
Men tomheten, Fylls upp igen
Och styrkan kommer tillbaks.
När alla tårar tagit slut, Och du stormen ridit ut
Det sägs att tiden läker sår,Men minnena dom når
Tillbaka till i går
Du kommer veta vad du har, Va e borta vad finns kvar?
Det sägs att tiden läker sår, Men minnena dom når
Tillbaka till i går
Det sägs att tiden läker sår, Men minnena dom når
Tillbaka till i går.


Kommentarer
Postat av: emman

<3

2011-03-02 @ 20:30:16
URL: http://emmma.se
Postat av: sofie,tomas å limpan

vi längtar oxå jätte mycket efter lars allihopa!

2011-03-02 @ 20:44:45
Postat av: elin

<3

2011-03-04 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0