en snabbis.

Blev inte alls någon babymassage idag, då jag ville att grabben skulle få sova, ringde upp och sa hur det var, och hon tyckte jag gjorde helt rätt i att låta honom sova.
Så jag tog med han på en rask promenad istället, som jag precis kom hem från. svettig och snygg som jag känner mig nu, så har jag bara 100 situps kvar. men dom får jag ta mig an lite senare.
Känner hur otränad jag är också. har ont i armar och bröst efter att dra vagnen uppför medans jag nästans springer.
Hade ett litet maraton lopp med kärringarna idag också. kände att jag var tvungen att komma ner först, så jag sprang förbi många av dom. Nu är jag jätte trött i kroppen och det känns grymt skönt!
Jag hoppas på resultat till sommaren. aah, också att magen dragit ihop sg till det vanliga såklart. för det kan jag inte träna bort.. men annars så.
Ska i mina favorit jeans igen. Det är en utmaning.
Ha en bra tisdag, kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0