Fotografering.

Känns inget vidare med det här vädret faktiskt. Det blåser och är rätt kallt.
Jag som trodde att det skulle bli fint väder och promenad villigt. Icke.
Jag får sitta här och bli tjock och go. Igen.
Det där fotograf skiten ringde igår, tydligen så har Susanne skrivit in mig där så jag ska bli fotograferad söndag den tionde. Men tack Susanne. Fint att du tänkte på mig! 
Men jag tror att jag ska ringa och avbeställa det där. Jag tycker inte ens om att vara med på kort?
Ha, varför tackade jag ens ja ?
Ja, så var bilderna rätt dyra också. och jag vill inte ha bilder på mig själv. 
Skulle dock vilja ha tips på lite billigare fotografer, så kanske man kan få några bilder på min bebis.
Det skulle jag hellre vilja ha.
Och nu ska jag försöka sminka mig. igår gjorde jag inte det, och jag var trött hela dagen, säkert därför.
Och därför ska jag sminka mig idag, måste bli pigg.
Less på att sitta här som en mupp och se hemsk ut.
Så nu ska jag fixa mig, och dra på mig några snygga brallor.
Fortfarade inte hittat mjukbrallorna som tillhörde Mr.J.B.. Det gör mig ledsen.
Det var om absolut skönaste brallor jag haft. Helt ärligt, faktiskt!
Jag saknar dom, Mycket.
Ha en toppen dag, mina vänner. Sköt om er. Kärlek och värme till er

Kommentarer
Postat av: Susanne

Meeen Ida du måste lära dig att säga nej om du inte vill!! Å man behöver ju inte köpa bilderna, bara en kul grej att göra tycker jag iaf. Du kan ju höra efter med Bibbi på Studio 34, hon e billig å skulle nog kunna knäppa många fina bilder på dig å lilla söta Gustav. Om du inte hittar telefonnummret så hör av dig!! Många kramar!! P.S Vill bara va snäll när jag skrev upp dig!! D.S

2011-03-26 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0