HELT SLUT I HUVUDET.

Leon och Melwin har varit här, nu är jag helt slut i både huvud och kropp. det vill jag lova!
Skulle bjuda på oboy och macka. bara oboyen som dög i den kille. Men bättre än inget alls.
Sen fick jag kort på alla tre. Leon Melwin och Gustav. så sött. Ska visa sen. =)
Och mamma lovade att baka ikväll om jag diskade innan. OK. Nu är det diskat och snyggt i köket. Och städat och bäddat på mitt rum.
Känns skönt. och ska bli riktigt gott med bakad kaka ikväll. <3 Mums säger jag.
Fick ungefär 100 pussar av Leon idag också. Kan man vara mycket lyckligare än vad jag är ? Jag har nog allt.
Jag har allt jag behöver för att klara mig. Och det är underbart.
Jag älskar mina ungar. Helt klart.
Hur slut jag än är nu. så är det helt klart värt det.
Ha en underbar dag. Ljus och kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0