I sex veckor, sen kommer det en bebis.

Dagen började betydligt bättre än vad gårdagen slutade. Vaknade vi sju först, och då snackade jag lit med Gustav innan vi somnade om.
och sen vaknade vi av att vi hade Christer, Marre och Tristan här.
Det är lycka. och för att jag skulle kunna mysa lite så klädde jag Gustav och slängde ut honom i vagnen. Han somnade ovaggat vill jag lova.
Och sen fick jag åka bil med Krutta. Eftersom dom köpt ny bil. väldigt fin bil. Så nu får nästan jag och Gustav plats att åka med dom. aa, i sex veckor iaf, för sen får ju dom en till liten bebis.
Snacka om lycka. <3
Oc nu ska jag försöka göra mig iordning. Annars kommer jag inte känna mig som en människa idag. och det behöver jag göra.
Gustav sover fortfarande i vagnen, så jag ska passa på.
Sköt om er. Kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0