Jävla skit grejer.

Detta är det absolut värsta jag varit med om. förlossningen var fan ingenting.
Min stackars bebis fick vaccin idag. Åh, han grät, jag grät mer.
jag slängde grejerna runt mig. rv ner den jävla moobilen på bvc.
Min stackars lilla bebis, han var ju så ledsen. det var så hemskt.
och inte nog med detta, han har inte gått upp i vikt sen sist heller.. Vilken jävla skit dag det här blev nu då.
Han sover iaf nu. men det var en jobbig förmiddag idag.
och jag kan inte komma ihåg när det gjorde så ont i mitt hjärta sist. Maria bvc fick tilloch med tårka både mina och Gustavs kinder.
Jävla skit tisdag. jävla skit sprutor.
Jävla mobil leksak på bvc. och jävla leksakstraktor som stod i vägen så jag svor och sparkade.
Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0