Lars Gustav Frisk.

För att jag älskar dig, så som du är.
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig, när du är svag. för du betyder allting för mig.
Var inte rädd. Jag går bredvid dig.
Jag älskar denna låt med Sarah Dawn Finer.
slutet får mig att rysa. när hon tar i lite. och det är bara helt underbart.
Jag tänker på min pappa när jag hör den här låten. den är som skrven så.
Som jag älskar min pappa. och som han älskade mig.
Det var alltid vi. och pappa var den som betydde allt för mig. Och han sa ofta till mig, att jag betydde allt för honom.
Därför vill jag skicka en tanke och denna låt till min pappa i himelen.
Tror han känner så med.
Ni som kände min pappa, kan nog bara hålla med.
Det har alltid varit jag och pappa. sen jag var liten . och jag fick bara ha honom i 20 år. inte ens det.
sorgligt ? ja, jag tycker det.
Men han har lärt mig så mycket om livet. om allt. och han har fått mig att skratta tusentals gånger.
och han har fått mig att må bra. Jag har haft världens bästa upväxt med min pappa.
jag skulle aldrig kunna önksa mig mer.
Aldrig.
Han är den vackraste människan någonsin. Han Var den vackraste.
Han försvann ifrån oss, hastigt. ett samtal, och sen var han bara borta.
ett samtal om att han var på sjukhuset. och det är på den vägen vi är nu.
Han tog sina sista andetag där.
Men jag älskar min pappa, så som han var!
" låt mig få bära dig när hoppet sviker, du betyde allt för mig. Var inte rädd, jag står brevid dig. för du betyder allt för mig."
Älskade pappa, Lars Gustav Frisk. Jag hoppas du vilar upp dig till sommaren nu.
För jag kan bara ana att du kommer att vara med alla dina vänner i sommar. även om det inte är med oss på riktigt.
Vi ses en dag. Det är jag nästan säker på.
<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0