lite små tankar på morgonkvisten.

inatt har vi faktiskt sovit bra här hemma. det trodde jag inte att vi skulle få göra. Jag har doc vaknat och kollat till Gustav kanske 20. och väckt honom ungefär fyra av dom gångerna. han har nämligen gått ner i vikt, så nu äter vi ofta ofta. mycket och lite till.
Att gå ner i vikt för honom, det ska ju inte vara möjligt. men det kan vara för att jag har haft dåligt med mat till honom för att jag varit väldigt nervös för den här sprutan ett tag. för igår kväll kom alt maten tillbaka och nu får man göra allt för att Gustav inte ska svälja så himla stora klunklar. han är så otroligt glöpsk. Stavning ?
klocka är nu bara halv 8, så jag slänger mig i sängen igen.
Bjuder på e litten bild.
Ha en bra dag.
L O V E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0