Mina, mina och mina favoriter.

Du frågar hur det är, som om det vore uppenbart..
Jag vaknade av den finaste bebiskillen i hela världen idag. och om jag inte kollade på honom så låg han bara och kollade på mig, men när jag kollade på honom, fick jag det största leendet jag sett.
Också kollade jag bort, och sen tillbaka, och då kom ett lika stort leende igen.
Ja, då kunde jag inte be honom sova igen. 
Tog upp han, la han på bröstet och snackade lite, och han höll med om allt jag sa.
Alltid håller han bara med. Jag älskar honom. Mer än någonting annat. Eller någon annan. Han är min. Och kommer alltid att vara det.
Det finns ingen som min Gustav.
Alla ungar är fin, men min, och mina andra ungar, dom är fan finast ändå. Det är det som är kärlek, på riktigt.
Familjen. Familjen är kärlek för mig.
Och snart får min bror en liten bebis igen. Det ska visst bli en Dogge. <3.
Hur många har jag nu?
Alvin, Wilmer, Leon, Tristan och Melwin. Och min Gustav såklart.
Och snart Dogge.
Snacka om Underbart. Det är fantastiskt.
Och till detta, har jag bröder och deras sambos. Sebbe, som är som han är. Och mamma. 
Jag har en farmor och farfar, som är så otroligt snälla. Det är obeskrivligt.
Jag har alla mina Kusiner, som är Underbara.
Jag har Linnea, som är min kusin, men även min bästa vän. Som är helt jävla otrolit fantastiskt underbar.
Ja, hon är allt. Och det är ingen tvekan om den saken.
Jag har massa andra vänner. Men nu när jag tänker efter, det är mest mina kusiner. Men kanske för att ungefär halva brunflo består av Boyes? Antagligen kan det vara så.
Det gör mig inget. Jag älskar det. Och just därför så vill jag inte flytta ifrån brunflo.
Jag älskar att gå ut, och alltid se någon av mina. Det tycker jag är underbart.
Och Jag har ju pappa här. Jag tror inte han sticker från brunflo i första taget.
Icke sa Nicke, och Nicke sa icke.

Vad hände ? Allt drog iväg, och blev ett inlägg om alla möjliga. Ovanligt ? Nej. jag vet.
Det brukar kunna bli såhär. Det gör mig inte heller något.
I love you moore.

Ha en fantastisk dag. Söndag. Ta hand om er, lev som om det vore din sista dag. tänk int på morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ååå Ida va du skriver underbart!! Om jag mår lite dåligt kan jag bara gå in å läsa din blogg å mkt bättre. Du är så positiv och har så mkt kärlek!! Tack för att du boggar!! Ha själv en underbar söndag (fast nu ere bara em kvar..) Många kramar

2011-03-27 @ 14:09:31
Postat av: Maria

Vilmer stavas utan W...

2011-03-27 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0