morgon gos

Vaknade av en sperglad kille idag. Han nöp mig i näsan och snackade som tusan.
Jag blev glad och lycklig och satte mig upp på några sekunder.
Nu ligger prinsen ute och sover, och jag ska försöka göra mig lite klar för dagen.
Har nämlige planerat att sticka till stan en sväng.
Jag har inte rktigt bestämt mig för vad jag skulle behöva handla, mer än en napp till nappflaskan.
Gustav vägrar ta den som han har nu,och eftersom jag får lite sämre med mat till honom så vill jag ha allt klart hemma, OM det skulle bli så att jag måste ta till annat än mig själv.
Men det ska jag inte börja med om det inte blir akut. tycker att det är väldigt jobbigt med flaska.
Försökte ju en gång, då han fick vaccin, men det tog ju en evighet innan det var klart,och då hade Gustav redan lessat på at vänta. så han vägrade käka.
Ville bara sitta hos sin mormor då. han var grinig som satan på mig.
Gograbben min.
Idag är det fredag och för många betyder det nog fääst, inte för den här damen iaf. icke.
Jag ska sitta hemma med min grabbhalva och mysa framför tvn.
Grannen ska dricka öl tydligen, och jag är rätt sugen på en öl jag med. meen..
Men nu till spegeln, så här kan jag inte se ut idag iaf. :O
Sköt om er. Ni är vacker i världen, världen är vacker i er.

Kommentarer
Postat av: Sorelli

Men du:) Leon äter mjölkersättning och det är trots allt inte så krångligt. Fix tips på sjukhuset. Vi kokar upp en liter vatten i förväg (typ på morgonen) som hinner svalna eftersom det måste vara kokat. Sen när han ska äta så är det bara att göra i ordning och värma några sek i mikron:)

När vi ska iväg så gör vi bara i ordning en flaska som vi värmer när han är hungrig.

Jag var också dööless innan vi kom på detta. Sätta mat på kylning osv. Nääe inte min grej.

2011-03-18 @ 18:24:07
URL: http://sorelli.blogg.se/
Postat av: susie

Jo, jag försöker ha siktet inställt på ögonblicket Efteråt! Tackar så mycket.

2011-03-19 @ 16:21:09
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0