Någonting stämmer inte.

En gång hade vi en relation, den var ungefär densamma som den jag har nu. fast utan dig.
Helgen har varit underar. Åkte till hallom till mina bröder. Där kollade vi på massor av pippi. mös och åt god mat.
gick ner till sjön och grillade och solade. lite lek. och inget fiske.
Det var en toppen dag fylld med motion.
Kom hem igår, och sen har jag inte motionerat ett dugg. men dock har jag nog gått upp ett eller två kilo. då Krutta är väldigt duktig på att laga mat.
Så nu blir det hård träning.
Inte idag, för idag har jag tvättstugan. eller, jo. kanske lite senare.
Fick också höra att det är jag som gjort Tristan till en gotta-gris.
Men jag tycker att jag träffar barnen så sällan, så när jag väl träffar dom så ska dom allt ha något gott.
Det är viktigt. Dom vet ju så väl nu att det är gott att träffa mig.
Och jag vill inte göra dem besviken. icke gosse.
Nu är det bäst att jag gör någon nytta. 
städa, tvätta och förhoppnings vis gå en sväng. Så synd att min rygg blivit dålig. Vaknar på nätterna av smärtan som jag att jag måste kräkas. Vad kan det vara för fel då?

Jag måste köpa en telefon också. Någon som har en till ett bra pris ? Isf, berätta!
Puss och kram, goknular. <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0