Nu börjar den här dagen!

Vad skönt det är när man får sova lite längre än fyra på morgonen. och inte var det Gustav som väckte mig idag, nej, det gjorde min mor så bra.. Hade inte hon väckt oss hade vi nog kunnat sovit ännu, men icke.
Hon var bara tvungen att väcka Gustv strax innan hon skulle sticka.
Vilken tant, mormor och mor.
Gav grabben mat, bytte och klädde på honom.
Nu ligger han ute i vagnen och sover. så jag ska försöka hinna med någonting idag.
Kanske bädda, plocka lite, och handa för maten.
och såklart gå en promenad och mina situps.
Tre dagar har jag hållt på med detta. och det känns i magen. Det vill jag lova.
sen har jag lite ont i armar och bröst, efter att ha dragit vagnen i uppförs backar.
benen ska vi inte tala om.
Ja, otränad är väl  det jag har varit senase tiden.
Sen jag slutade träna med Linnea för typ två år sedan, har det bara gått utför. så är det.
Och jag är helt slut på kvällarna och somnar ovaggat  vid 11.
Lyxigt, skulle jag kunna säga..
Nu ska jag börja med dagens "göra lista". men först ska jag sminka mig.
Allt blir så jävla tråkigt om man känner sig hemsk till utseendet.
Så, Nu börjar väl den här dagen.
Jippi! , ja, faktiskt!
Sköt om er. Ha en bra dag. och älska varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0