nu ska några skor bort.

måste.få.sova.inatt. !
Galet trött efter den här dagen. grabben somnade nu när jag la ut han i vagnen och gick en sväng. Men, så fort jag stannade vagnen så vaknade han.
Har han inne i vagnen nu, och har stått och gungat den som en tok. nu sover han ÄNTLIGEN!
Så jag passar på att sitta på bloggen istället för att vila.. Smart tjej.
Justdet, trappor gör mig helt slut i benen!
Nu ska jag försöka få i mig någon mat, för det har inte hunnits med idag. + att jag ska rensa bland mina skor.
det känns väldigt jobbigt. men, det börjar ta lite väl mycket plats.
Och nu får jag prioritera grabbens saker, och inte mina. Så iaf två par ska bort. japp. känns tungt, ja.
Jag som älskar alla mina skor. Men jag kommer nog hitta några som jag glömt att jag har. det brukar bli så.
Så det ska bli spännande.
Nu ska jag gosa lite.
Sköt om er. ta hand om er, och skratta åt dig själv. innan någon annan hinner före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0