PAPPAAAA. Kom tillbaka.

First day that I saw you thought you were beautiful, everyday I love you a little bit more. 
Jag har så otroligt mycket att vara lycklig för.
Jag har en Underbar mamma. Som jag skrattar med jätte ofta. som jag skrattar ÅT ännu oftare.
Jag har Underbara syskon. Jag vet att jag alltid är välkommer till dom, när jag vill.
Dom ställer upp, vad det än är. Jag vet det.
Jag har en lillebror, som är mer vild än tam. Han får mig att koka av ilska. han får mig att skratta av kärlek.
Jag har vänner som är helt underbara. Som är dom absolut bästa vänner en människa kan ha.
Jag har en son, som är snart fyra månader. och hans framsteg gör mig lyckligast i hela världen.
Vad har jag att klaga över ? Ingenting.
Jag saknar min pappa. Han har en stor bit av mitt hjärta med sig ner i sin grav.
Det är ingen tvekan om den saken.
Jag tror faktiskt att min pappa var min bästa vän. Det kanske låter sjukt. Men han var det. han var allt en människa ska vara. Han var snäll, omtänksam, generös. En jobbig jävel, ofta. Men det hade ingen betydelse.
För alla hans bra sidor överväger allt det jobbiga.
Vi har bråkat, många gånger. tro mig. 
Men det är ingenting jag minns nu. Jag minns bara det bra med min pappa.
Jag saknar honom så mycket. Självklart gör jag det.
Det finns ingen som min pappa. Ingen.
Och om min pappa skulle ha varit här, då skulle mitt liv vara.. Perfekt.
Det är sjukt, självklart. Jag har allt jag behöver. Alla runt mig, jag är så otroligt tacksam. Tro inget annat. 
Men jag har alltid varit pappas lilla tjej. Och jag kommer alltid att vara det.
Jag skulle göra allt, för att få ha min pappa här. Om så bara för en dag.
Om Han skuelle se mig nu,.. ah, han skulle vara så stolt över den jag är nu.
Över det jag har. Hela mitt liv.
Han skulle stryka mig på kinden. le, och säga att han älskade mig. Att han Älskar mig. Och alltid gjort, och alltid kommer att göra..
Jag skulle vilja frysa det ögonblicket.
Och jag önskar att jag hade funnits där, vid hans sista andtag.
Du betyder Allt för mig. Var inte rädd, jag står brevid dig. För du betyder allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0