Sesåja.

Jag säger nu godnatt för kvällen. Eller, jag ska vara vaken så jag får se BB, men efter det är det fan godnatt alltså!
Har snackat med Ivan, skickade bilder på Gustav.. Ja, han har ju inte träffat Gustav på ett bra tag, så inte kunde väl han tro att Gustav blivit så stor. Men jodå. Det har han. 
Stor killen åt den här mamman! Lycklig tjej!
Ta hand om varandra. Det behövs. Läs mellan raderna när alla alltid säger att det är "jätte bra!",
Det är alltid någonting som ligger och gror.
Tycker så hemskt synd om vänner och familj till Joel Carlsson som tog sitt liv. 
Så ung. Så mycket kvar av livet. 
Det gör mig så ledsen. Det kunde varit någon till mig. 
Han hade syskon. Det hade kunnat vara min bror.
Jag älskar er. Stefan, Christer, Fredrik & Sebastian.
Och jag älskar era tillhörande och era barn är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0