Superroligt inlägg idag.

igår var vi till stan med Mikaela och Emelie. den dagen bjöd på många skratt och jag trivdes väldigt bra.
Gustav och Leah hade rätt kul när båda var vaken samtidigt också.
Gustav fick en jätte fin tröja av mikaela. det ska jag ta ett kort på sen. så ska ni få se. :) super sött.
En gul apa följde också med oss hem. som han ska ha i vagnen tror jag. som ger honom lite trygghet och sällsakp.
Gustav har tu han. Vi har så bra människor i vårat liv, så vi blir lite bortskämda. båda två.
Lyxigt. fredags lyxvar det. minsann.
idag har vi inte planerat in något ännu. jag är rätt slut i kroppen och i huvudet. har fortfande ont? Hur kan det vara möjligt? vad är det, tredje dagen nu ? usch. börjar bli lite jobbigt, ja.
Men grabben ligger ute och sover nu, och jag ska kolla runt i lite bloggar och på facebook såklart.
sen får vi se om vi går till surgrannen och dricker en kopp kaffe. men han har nog vaknat på helt fel sida idag.. men det gör vi väl alla ibland ? jag tror det.
ut och gå ska jag hinna med också.. vet inte hur eller när. men det ska jag föröska hinna med.
efter middagen igår måste jag vara lite nyttig idag. åt nämligen i stan..
typiskt oss. lyxar till det sådär. men det är vi värda.
Tack för en superbra dag. jag hade askul. och jag längtar redan tills vi ses allihopa igen.
Jag behövde det där. <3!
Nu, värklighten. superroligt inlägg idag va ? ha, nej, kanske inte. och plus att jag skippade att blogga hela dagen igår. det är inte vanligt ju ? jag brukar kunna skriva fyra gånger på en dag. ha, inte nu.
jag börjar komma in i värkligheten nu. eller knappast.
Sköt om er. ljus, kärlek och trygghet till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0