Vad ska jag göra ??

Onsdag. Eller hur ?
Känner mig rätt slö än, mycket för att grabben ville vakna vid fyra, och sen inte sova alls.
Vad ska jag göra för att få honom att sova mer på natten ?
Nu ligger han ute och sover, och jag sitter här. Helt slut.
ont i kroppen fortfarande och sjukt besviken på han som inte ens finns här. Ha, vilken skämt.
Kalla mig för en blåst brud. Varsågod.
Tur grannen är på dåligt humör också idag. känns mina problem så små.
Otroligt glad för att jag har min granne. :) Mycket glad.
Kalla mig glad tjej. Varsågod.
Nu ska jag sminka mig, så jag ser.. normal ?, ut.
Sen ska jag minsann göra någon nytta.
Och specellt komma igång med träningen.. det har gått segt nu. Måste bli skärpning.
Ha en toppendag. Sköt om er och skratta.
Kalla mig kärleksfull. Varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0